Volt egy japán versenyzö Takoma Sato ha jól emlékszem, de még ő is csak egyszer ment neki egy versenyzőnek egy körben és általában nem végzett félmunkát :). szerintem az van hogy meg akarta mutatni hogy ö egy tökös gyerek . A második belemenés nem látszott véletlennek. Szerintem a mérnökök olyasmit láttak a telemetrián amit mi nézök nem tudunk.
@kasu:
Milyen tábor mozdul meg? Kicseréltek két versenyzőt a pr bevételben többet hozóra. Ki az, aki komolyan gondolja, hogy a hibák és balhék miatt cserélték le? Pont arra a versenyzőre, akit már a fél versenyzőtábor elküldött az anyjába a felelőtlen ámokfutásai, meg hisztériája miatt?
Bogdán Ádámot két elnézett beadás után nyomtalanul eltüntették a Liverpool első csapatából. Ez a profi sport. Aki nem felel meg, az elmegy... A szabadversenyes kapitalizmusban farkastörvények uralkodnak...
Amúgy pediglen:
Szerintem nem teljesen hülyeség, amit ír. Lehet, hogy Vettelt is azért engedték el, mert Ricciardo jobb volt. De szerintem a műsorvezetők jók, százszor jobbak, mint Mezei pl.
Felteszem a kérdés: miért írkálhat bárki bármit? Nincs hangyányi felügyelet, hogy ne égessétek le a céget ezekkel a baromságokkla?
Már leírták, a versenyző van a cégért... és ha sorozatban hibázik, nagy neveket és versenyistállókat molesztál a hiányos vezetői tudásával vagy szándékosan vagy felelőtlenül, akkor megmozdul a tábor és kiveszik.
Ez történt.
"Ami Daniil Kvyattal ma történt, aljas, undorító és világbajnok, hovatovább profi csapattól méltatlan húzás volt."
Egyedül a Red Bull engedhette meg magának, hogy páros lábbal kirúgás helyett "csak" a fiókcsapathoz ültette vissza. A lehető legsportszerűbb húzás volt, amit a csapat tehetett.
Hát barátom, kicsit fura szemüveggel nézed az F1 világát, látszik, hogy még érintőlegesen sincs közöd hozzá.
A csapat ugye utasításokat ad, a versenyző meg betartja ezeket - vagy nem, de akkor számoljon a következményekkel.
Kvjat ehhez képest futamok óta tör-zúz, rombol, tönkreteszi mások versenyét. Tán meg kellett volna dicsérnie őt a csapatnak? Kapott nem egy esélyt, hogy változtasson, ehelyett nagy arccal kijelenti, hogy akinek nem tetszik a vezetési stílusa, az........
Ja és nem kéne itt nagyzolni - a város neve: SZOCSI!
@ComLo: Ricciardo a legnagyobbak között? Ne nevettess. Ha másért nem, hát nem fog top csapathoz kerülni. A Ferrari ziher, hogy nem viszi Vettel mellé. A Mercedes pedig hiába szerezné meg Rosberg mellé, Hamilton meg Ricciardo-t veri bucira.
Marad a Red Bull-nál, ahol (bár ellenszenves kis köcsög) Verstappen szépen lassan majd átveszi az irányítást.
@ComLo: Én maradok az energiaitalok bojkottjánál. :-)
Személy szerint utálom a Red Bullt. Mint italt és mint csapatot is. Ráadásul osztrák... brrrrr :-P
A szerelők esetén biztosan nem szempont, melyik mennyire népszerű a közönség számára. A veresenyzők ellenben nem passzióból vezetnek, nem is elhivatottságból, a forma 1 üzlet, a közönségből él.
A karrier vége azért még lehet, hogy odébb van, a topcsapatoknál van néhány veterán versenyző.
Hát ... azerős lenne hogy ha nem értesz a F1-hez ne írj róla, de ez tényleg afelé mutat.
Ahogy írták nem a pilótáért van a csapat, hanem fordítva. A RB-nak miért lett volna kötelessége pátyolgatni DK-t ha úgy gondolják hogy van jobb megoldás? Tényleg komolyan goldog, hogy két porfi F1-es csapat telemetriával, többszáz fős mérnökgárdával nem ér fel a te eszedhez a monitor előtt?
A RB MINDIG is ezt a filizófiát követte. Terepet biztosítanak a fiatal tehetségeknek. Akik ha nem világklaszisok, akkor szépen repülnek. Ezt tudja az összes pilóta, több millió tv-néző ... ezek szerint a posztíró nem. A RB-nak Vettel, és talán Richardó (egyre inkább úgy néz ki ő is a legnagyobbak között lehet) kaliberü versenyző kell. DK nem ilyen. MV pedig LEHET. Ha Richardó bucira veri, menni fog ő is levesbe, és jön a következő. Ha nem tetszik a filozófia, lehet másik kedvenc csapatot találni, esetleg bojkotálni az enregiaitalokat. De a versenyzőik ezzel pontosan tisztában vannak.
Az ő üzletük, az ő pénzük, az ő döntésük. Méltósággal veszíteni lehet maximum. Ezt még Mo-on nem mindenki érti. Mellesleg: a város neve Szocsi. Cirillel is. Nem muszáj ám englisbül ferdíteni.
"Ami Daniil Kvyattal ma történt, aljas, undorító és világbajnok, hovatovább profi csapattól méltatlan húzás volt"
Csak azt felejted el barátom, hogy a csapatok nem azért működnek, hogy a versenyzőket kiszolgálják, hanem a versenyzők vannak a csapatért. Ha valaki nem végzi jól a munkáját, vagy van helyette jobb, akkor azt lecserélik, így van ez miden poszton a csapatban, csak a versenyző jobban szem előtt van mint a többi. Ez egy csapatsport, amiben ráadásul nagyon sok pénzt és munkát fektettek bele egyesek, ez nem a versenyzők egyszemélyes hobbija, mint te azt hiszed.
Lehet tényleg módosítani kell azt a Ringre szánt pólót Dan(ny) come to Ferrarira :D Nagyon bírom őket.
A saját cikkemben annyiban megvédtem Vettelt, hogy nagy nyomás van rajta, hogy előrébb vigye a csapatot, mert ahogy te is írtad, Raikkönen felvillanásai ide vagy oda, ott ő a húzóerő. Végre megtudhatták volna, mire képesek, erre majdnem nulláztak. Rai Ferrarija Vettel nélkül is megcsúszott, jó hogy nem kaptunk ennél nagyobb balesetet.
A Mercedes és a Ferrari most visszaszámol Barcelonáig, egyik a rajtjaira, a másik a motorjára várja a gyógyírt. Rosberg pedig köszöni, elégedett. Én is az vagyok vele. Legyen Hakkinen 2.0. Ő is sokat várt az első győzelmére, és még többet, hogy bajnok lehessen. De ehhez még a Mercedesnek is lesz egy-két szava. Továbbra is tartom, hogy nincs egyenlő bánásmód.
@sas70: Nem nagyon hiszem. Ha nem változik drasztikusan az autók műszaki specifikációja, akkor csak nagyon lassan fogják utolérni a Mercit. lehet természetesen egy-két stratégiai húzással megnyert verseny, esetleg leszakadó eső, de alapvetően a csillagos márka még mindig gyorsabb mindenkinél 1 mp-cel. És ez így őszintén szólva kurva uncsi. 4 év Red Bull dominancia után már a 3. év Mercivel. Én szemáély szerint 20 éve nézem, de lassan inkább MotoGp-t nézek, mert sokkal jobb. Mondom ezt úgy, hogy soha nem szerettem igazából a kétkerekűeket.
Ez az időmérő így egy vicc! Adjanak több gumit és az utolsó etapra, hozzák vissza a régi rendszert! Akkor több lehetőség van és az utolsó pillanatig érdekes lesz.
Rascasse F1 Blog
Utolsó kommentek:
Figy L M 1 ideYEeeah 2016.05.06. 17:15:24
Még Sébastien Buemi-re is emlékszem.
Bejegyzés: Red Bullshit
Bmw 2016.05.06. 12:20:57
Bejegyzés: Red Bullshit
2016.05.06. 10:39:13
Bejegyzés: Red Bullshit
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2016.05.06. 10:00:06
Frady Endre · fradyendre.blogspot.hu/:
Nem tudom, hogy említettem-e már, de egy unalmas, humortalan balfasz vagy. ;)
Bejegyzés: Red Bullshit
Muad\\\'Dib 2016.05.06. 09:23:45
Milyen tábor mozdul meg? Kicseréltek két versenyzőt a pr bevételben többet hozóra. Ki az, aki komolyan gondolja, hogy a hibák és balhék miatt cserélték le? Pont arra a versenyzőre, akit már a fél versenyzőtábor elküldött az anyjába a felelőtlen ámokfutásai, meg hisztériája miatt?
Bejegyzés: Red Bullshit
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.05.06. 09:22:53
Amúgy pediglen:
Unalmas a Forma 1,
Minden kocsi egyforma.
;-)
Bejegyzés: Red Bullshit
Semper Augustus 2016.05.06. 08:59:16
Bejegyzés: Red Bullshit
kasu 2016.05.06. 08:49:07
Már leírták, a versenyző van a cégért... és ha sorozatban hibázik, nagy neveket és versenyistállókat molesztál a hiányos vezetői tudásával vagy szándékosan vagy felelőtlenül, akkor megmozdul a tábor és kiveszik.
Ez történt.
Bejegyzés: Red Bullshit
2016.05.06. 08:45:10
Egyedül a Red Bull engedhette meg magának, hogy páros lábbal kirúgás helyett "csak" a fiókcsapathoz ültette vissza. A lehető legsportszerűbb húzás volt, amit a csapat tehetett.
Bejegyzés: Red Bullshit
Magentax 2016.05.06. 08:30:13
A csapat ugye utasításokat ad, a versenyző meg betartja ezeket - vagy nem, de akkor számoljon a következményekkel.
Kvjat ehhez képest futamok óta tör-zúz, rombol, tönkreteszi mások versenyét. Tán meg kellett volna dicsérnie őt a csapatnak? Kapott nem egy esélyt, hogy változtasson, ehelyett nagy arccal kijelenti, hogy akinek nem tetszik a vezetési stílusa, az........
Ja és nem kéne itt nagyzolni - a város neve: SZOCSI!
Bejegyzés: Red Bullshit
heimdall 2016.05.06. 07:51:38
Marad a Red Bull-nál, ahol (bár ellenszenves kis köcsög) Verstappen szépen lassan majd átveszi az irányítást.
Bejegyzés: Red Bullshit
2016.05.06. 06:59:16
Személy szerint utálom a Red Bullt. Mint italt és mint csapatot is. Ráadásul osztrák... brrrrr :-P
Bejegyzés: Red Bullshit
constantinus (törölt) 2016.05.06. 04:37:49
A karrier vége azért még lehet, hogy odébb van, a topcsapatoknál van néhány veterán versenyző.
Bejegyzés: Red Bullshit
ComLo 2016.05.06. 04:28:57
Ahogy írták nem a pilótáért van a csapat, hanem fordítva. A RB-nak miért lett volna kötelessége pátyolgatni DK-t ha úgy gondolják hogy van jobb megoldás? Tényleg komolyan goldog, hogy két porfi F1-es csapat telemetriával, többszáz fős mérnökgárdával nem ér fel a te eszedhez a monitor előtt?
A RB MINDIG is ezt a filizófiát követte. Terepet biztosítanak a fiatal tehetségeknek. Akik ha nem világklaszisok, akkor szépen repülnek. Ezt tudja az összes pilóta, több millió tv-néző ... ezek szerint a posztíró nem. A RB-nak Vettel, és talán Richardó (egyre inkább úgy néz ki ő is a legnagyobbak között lehet) kaliberü versenyző kell. DK nem ilyen. MV pedig LEHET. Ha Richardó bucira veri, menni fog ő is levesbe, és jön a következő. Ha nem tetszik a filozófia, lehet másik kedvenc csapatot találni, esetleg bojkotálni az enregiaitalokat. De a versenyzőik ezzel pontosan tisztában vannak.
Bejegyzés: Red Bullshit
ijontichy 2016.05.06. 03:48:29
Bejegyzés: Red Bullshit
pakura 2016.05.06. 00:29:42
Csak azt felejted el barátom, hogy a csapatok nem azért működnek, hogy a versenyzőket kiszolgálják, hanem a versenyzők vannak a csapatért. Ha valaki nem végzi jól a munkáját, vagy van helyette jobb, akkor azt lecserélik, így van ez miden poszton a csapatban, csak a versenyző jobban szem előtt van mint a többi. Ez egy csapatsport, amiben ráadásul nagyon sok pénzt és munkát fektettek bele egyesek, ez nem a versenyzők egyszemélyes hobbija, mint te azt hiszed.
Bejegyzés: Red Bullshit
MRNN_F1 · http://f1vitriol.blog.hu/ 2016.04.19. 22:09:49
A saját cikkemben annyiban megvédtem Vettelt, hogy nagy nyomás van rajta, hogy előrébb vigye a csapatot, mert ahogy te is írtad, Raikkönen felvillanásai ide vagy oda, ott ő a húzóerő. Végre megtudhatták volna, mire képesek, erre majdnem nulláztak. Rai Ferrarija Vettel nélkül is megcsúszott, jó hogy nem kaptunk ennél nagyobb balesetet.
A Mercedes és a Ferrari most visszaszámol Barcelonáig, egyik a rajtjaira, a másik a motorjára várja a gyógyírt. Rosberg pedig köszöni, elégedett. Én is az vagyok vele. Legyen Hakkinen 2.0. Ő is sokat várt az első győzelmére, és még többet, hogy bajnok lehessen. De ehhez még a Mercedesnek is lesz egy-két szava. Továbbra is tartom, hogy nincs egyenlő bánásmód.
Bejegyzés: Az új Stirling Moss vagy több annál?
2016.04.04. 12:54:55
Bejegyzés: Gumiszabály, imádunk!
sas70 2016.04.04. 11:55:52
Bejegyzés: Gumiszabály, imádunk!
sas70 2016.04.04. 11:54:19
Bejegyzés: Gumiszabály, imádunk!